Inteligentny elektroniczny tester basenowy Scuba3s
Opis
Nowy Scuba II to mały, kompaktowy, łatwy w obsłudze elektroniczny tester wody. Może wykonać do 5 testów: wolnego chloru, całkowitego chloru, pH, zasadowości, kwasu cyjanurowego i bromu. To pływające, wodoodporne urządzenie jest idealne do szybkich testów wody w basenie (wyniki są wyświetlane w ciągu zaledwie jednej minuty). To zdecydowanie idealne urządzenie do uzupełnienia domowego wyposażenia basenowego, gdy potrzebujesz łatwo i szybko przetestować wodę w basenie.
NFC: Przesyłanie danych za pomocą chipa
- Pasywny chip NFC w urządzeniu Scuba3s zapewnia bezprzewodowy transfer danych do urządzenia zewnętrznego z aktywnym czytnikiem NFC (np. smartfon). Działa jak karta debetowa podczas zakupów:
- Wystarczy przytrzymać telefon komórkowy w pobliżu Scuba3s — a wszystko będzie na urządzeniu. Wszystkie rekordy danych są przesyłane jednocześnie i są natychmiast dostępne w aplikacji PoolAssistant do oceny. Zestaw danych obejmuje numer seryjny urządzenia i wersję oprogramowania, nazwę i numer metody, datę i godzinę pomiaru, wyniki i jednostki. Dostępna jest również pamięć masowa w chmurze do przechowywania danych.
Aplikacja PoolAssistant: szybki przegląd w dowolnym czasie i miejscu
- Aplikacja PoolAssistant pomaga ocenić wyniki pomiarów. Dzięki przesyłaniu danych przez NFC maksymalnie 3 użytkowników może przeglądać dane dla każdego parametru kontrolnego dla maksymalnie 5 basenów jednocześnie. Aplikacja klasyfikuje również wyniki jako diagramy i udostępnia narzędzia do prawidłowej konserwacji basenu, właściwej chemii i jakości wody.
Sygnały świetlne zapewniają natychmiastową niezawodność
- Sygnały świetlne Scuba3s natychmiast pokazują za pomocą kolorowego podświetlenia wyświetlacza, czy wynik pomiaru jest „OK”, czy nie. Jeśli światło jest zielone, wynik pomiaru mieści się w idealnym zakresie pomiarowym i możesz zacząć się dobrze bawić w basenie. Jeśli światło jest czerwone, powinieneś zachować ostrożność: wynik pomiaru jest powyżej lub poniżej zakresu pomiarowego akceptowanego przez światowy standard pływacki. Ponadto podczas oceny danych za pomocą aplikacji PoolAssistant wyniki są klasyfikowane w kolorach sygnału zielonego i czerwonego. Aplikacja pomaga również znaleźć przyczynę.
Więcej parametrów kontrolnych
- Dzięki 11 testom Scuba3s oferuje jeszcze więcej opcji monitorowania jakości wody w basenie na podstawie najważniejszych składników. Aby to zrobić, wystarczy kilka kliknięć: chlor (całkowity, wolny, związany), brom, wartość pH, zasadowość-m, twardość wapniowa, kwas cyjanurowy, aktywny tlen, miedź i fosforany dostarczają informacji o tym, czy jakość wody w basenie jest odpowiednia. Proces pomiaru jest teraz jeszcze szybszy.
Nowy design, więcej funkcjonalności
- Ergonomiczna konstrukcja: Scuba3s wygodnie leży w jednej dłoni. Tył jest płaski, dzięki czemu wszędzie wygląda dobrze. Dzięki przykręcanej komorze baterii elektroniczny tester basenowy jest wodoodporny i łączy się z każdą przyjemnością basenową, zapewniając niezawodne wyniki. Dzięki 4 wielofunkcyjnym przyciskom możesz łatwo poruszać się po menu użytkownika na większym ekranie, wraz z intuicyjnymi animacjami i ikonami.
Shipping information
Priorytetem naszej firmy jest dostarczenie klientom towarów najwyższej jakości, w dogodnym dla nich czasie i w wybrane przez nich miejsce.
Wysyłamy towary do wszystkich krajów świata. Jeśli przy wyborze adresu dostawy nie znajdziesz interesującego Cię kraju lub miasta, skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] lub zadzwoń pod numer telefonu kontaktowego, koszt dostawy zostanie obliczony indywidualnie.
Dostawa jest zawsze dostępna.
Informacje o dostawie:
Przygotowanie zamówienia do wysyłki zajmuje 2–3 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu. Po przygotowaniu zamówienia zostanie ono przekazane kurierowi w celu dostarczenia.
Czas dostawy:
Dostawa trwa zazwyczaj od 8 do 10 dni roboczych, jednak w przypadku większych lub gabarytowych zamówień czas dostawy może być dłuższy.
Należy pamiętać, że zamówienia nie są przetwarzane, wysyłane ani dostarczane w weekendy i święta.
Maksymalny czas dostawy nie powinien przekroczyć 4–6 tygodni.
Czas dostawy liczony jest od momentu odebrania i wysłania zamówienia z naszego magazynu. Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, klient otrzyma powiadomienie e-mailem ze wszystkimi informacjami o śledzeniu swojego zamówienia. Warunki dostawy mogą ulec zmianie w zależności od odległości miejsca przeznaczenia.
Podany na stronie internetowej czas dostawy jest przybliżony.
Firma nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie.
Firma nie odpowiada za reorganizację elektryków i budowlańców.
UWAGA! Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w podanym powyżej czasie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Ceny dostawy do domu
Koszty wysyłki na terenie Europy obliczane są według stawek firmy kurierskiej.
Przed dostarczeniem towaru kurier uzgodni telefonicznie dogodny dla Państwa czas dostawy (dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00).
Koszty dostawy nie są wliczane do ceny produktu podanej w sklepie internetowym.
Koszt wysyłki zostanie dodany do wartości koszyka.
Zbiórka towarów
Podczas odbioru dostarczonego towaru, prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki (opakowania), upewnienie się, że opakowanie nie jest zdeformowane lub uszkodzone. Jeśli podejrzewasz, że przesyłka została uszkodzona lub zdeformowana, nie podpisuj dokumentów przesyłki i odeślij przesyłkę kurierowi. Jeśli przesyłka jest w porządku, podpisz fakturę (list przewozowy) lub inny dokument przekazania-przyjęcia przesyłki. Podpisany dokument jest dowodem, że zamówiony towar został do Ciebie dostarczony.
W przypadku zakupu produktów dłuższych niż 2,4 m, klient może zostać zobowiązany do zorganizowania rozładunku.
Zwrot towaru
Robimy co w naszej mocy, aby zapakować towary zakupione u nas. Niestety, czasami podczas transportu może dojść do uszkodzenia. Nawet jeśli nie wiesz, czy coś jest uszkodzone, czy nie, zawsze dobrze jest zrobić zdjęcia dostarczonej paczki na smartfonie, będą Ci potrzebne na wypadek, gdyby zawartość została uszkodzona.
Jeśli widzisz ślady uszkodzenia opakowania, podejmij następujące kroki:
1. Zrób zdjęcia przesyłki i upewnij się, że uszkodzenia są widoczne.
2. Rozpakuj zamówienie i sprawdź, czy któryś z produktów nie jest uszkodzony, zrób zdjęcie uszkodzonego przedmiotu.
3. W przypadku naruszenia prosimy o poinformowanie nas o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected]
UWAGA! W przypadku wszystkich roszczeń dotyczących uszkodzonych lub zepsutych towarów, należy złożyć roszczenie w ciągu jednego (1) dnia roboczego od daty dostawy. Firma musi otrzymać pełne szczegóły i opis w formie pisemnej z dołączonymi zdjęciami uszkodzonych towarów.
Jeżeli Kupujący odmawia przyjęcia dostarczonego towaru, który nie posiada wad, zobowiązany jest do poniesienia kosztów zwrotu towaru do nas.
Jeśli masz jakieś prośby lub uwagi dotyczące usług dostawy towarów, skontaktuj się z nami przez e-mail lub telefon. Na pewno rozważymy Twoje życzenia.